top of page

Supergoed nieuws!

Gisteren ben ik samen met Lies bij de longarts geweest, om de uitslag te horen van de CT-scan en bloedonderzoeken. Er is super goed nieuws te melden:

De kanker is een behoorlijk stuk afgenomen. Er zijn nog wel een paar cellen te zien, maar deze zijn of dood of slapend. Voor de rest is alles schoon. Ik heb weer wat tijd gewonnen!

Voor Lies, mij en Bas een enorme opluchting. We zijn blij en dankbaar!. Nu eerst aansterken, zei de longarts en ik blijf kankerpatiënt.

Over 3 maanden weer een controle met CT-scan. En dan maar hopen, dat het zo rustig blijft.

Helaas heeft de neuroloog wel neuropathie geconstateerd, als gevolg van de chemo aan beide benen. Volgende week kijk ik samen met de anesthesist van de pijnpoli, welke medicatie ik kan gebruiken, waardoor ik nog wel kwaliteit van leven heb. Het kan overgaan, maar heel vaak ook niet.

Maar nu eerst vooral genieten en weer een paar maanden perspectief hebben.

Lieve groet,

Els


bottom of page