top of page

Geduld, geduld

Vanmorgen had ik weer een gesprek met de longarts. Naar nu blijkt, moet ik nog zeker twee maanden wachten tot duidelijk is of de bestraling ook is aangeslagen. De bestraling werkt namelijk nog een hele tijd door. Over enkele weken kan ik hopelijk wel al weer beter eten en drinken.

Op 6 december heb ik een CT-scan met contrast en daarna een gesprek met mijn eigen longarts. Dan heb ik een hoop vragen te stellen: is de behandeling aangeslagen? Hoe nu verder en/of volgt er nog een ander traject? Het is afwachten tot die tijd.

Vorige week was ik wel vier keer in het ziekenhuis, voor onder andere nog een bloedtransfusie. Hopelijk knap ik nu weer wat op.

Dank voor alle kaarten, kaarsjes, bloemen, gedachten en gebeden. Dit doet mij erg goed.

Wordt vervolgd.


bottom of page