top of page

Verder uitstel, maar ook een spetterende start!

De afgelopen weken liepen helaas niet van een leien dakje. De bestralingen begonnen één week later, omdat ik eerst moest aansterken naar de bloedtransfusie. Sinds vorige week heb ik heel veel slokdarmklachten. Mijn slokdarm ligt namelijk precies in het bestralingsgebied, waardoor er van binnen brandwonden zijn ontstaan. Nu mag ik alleen nog maar lauwe dingen eten en drinken. Daarnaast kreeg ik extra medicatie om te kunnen eten. Het doet erg zeer.

Dit zou mijn laatste week van de bestraling zijn, maar omdat ik nogal heftig reageerde op de medicatie, ging de bestraling vandaag niet door. Vandaag nog steeds vloeibaar en gemalen gegeten. Hopelijk kan ik de bestraling van vandaag op vrijdag inhalen, zodat ik het traject echt kan afronden.

Daarna volgen een paar weken van herstel. In de 2de week van oktober volgt weer een gesprek met de longarts of ook de bestraling heeft aangeslagen. Duimen hoor!

Ik ben gestopt met het vragen naar petjes, omdat mijn haar gelukkig niet is uitgevallen.

Volgende week maandagmiddag is de spetterende start van de SPONS(or)ACTIE. Over het hoe en wat horen jullie nog.

Lieve groet,

Els


bottom of page