top of page

De bestralingen gaan starten!

Gisteren liet ik bloedonderzoek doen en een thorax (long) foto maken. 's Middags werd ik gebeld door de oncologisch verpleegkundige van het ziekenhuis. Mijn HB-waarde was 4.6 en dat was heel erg laag. Ik moest meteen terug naar het ziekenhuis voor een bloedtransfusie. Ik voel mij alweer wat opgeknapt.

Vanmorgen had ik het gesprek met de radioloog over de bestralingen. Het is een heel rustige man die alles heel goed uitlegt. Ik krijg in totaal 13 bestralingen

De bijverschijnselen die ik kan krijgen zijn moeheid en slikproblemen.

Na het gesprek kreeg ik een CT-scan voor de plaatsbepaling.

Zojuist kreeg ik telefoon gehad van het ziekenhuis dat ze volgende week al willen starten met de bestralingen!

Daarna belde de oncologisch verpleegkundige weer, dat mijn HB nu 5.2 is en dat ik vrijdag weer moet komen om bloed te prikken. Zij wil dat mijn HB minimaal 5.5 is. Als dat vrijdag niet zo is, belt ze met de radioloog. Dan gaan de bestralingen een week uitgesteld worden.

Onder voorbehoud het rooster voor de komende week:

Maandag 4 september om 15.30 uur

Dinsdag 5 september om 11.30 uur

Woensdag 6 september om 11.50 uur

Donderdag 7 september om 14.10 uur

Vrijdag 8 september om 14.10 uur

Afwachten maar.

Lieve groet,

Els


bottom of page